Regulamin

REGULAMIN

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez właściciela witryny KAFAL K. Falkiewicz-Jakubiak M. Kaczmarek, 62-041 Puszczykowo, Dąbrowskiego 22, zwanego dalej Sprzedającym.
  2. Osoba składająca zamówienie zwana jest dalej Klientem.
  3. Sklep internetowy działający pod adresem www.skodasklep.com.pl prowadzony jest przez firmę KAFAL K. Falkiewicz-Jakubiak M. Kaczmarek, z siedzibą 62-041 Puszczykowo, Dąbrowskiego 22.
  4. Zawartość sklepu internetowego www.skodasklep.com.pl nie stanowi oferty w myśl kodeksu cywilnego. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.

§2

 Składanie zamówień

  1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sprzedającego wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki - koszty te wliczone są w kwotę pobrania.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  3. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby przedstawione opisy, zdjęcia i ceny produktów były w pełni prawidłowe i kompletne. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za pomyłki i błędy w danych produktu - nie mogą one być podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji Klient może się skontaktować ze Sprzedającym drogą telefoniczną lub mailową. Dane kontaktowe Sprzedającego dostępne są w zakładce Kontakt.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadnionych wątpliwości co do jego rzetelności.
  5. Miejscem zawarcia transakcji kupna/sprzedaży dokonanej za pośrednictwem strony www.skodasklep.com.pl jest w każdym przypadku siedziba KAFAL K. Falkiewicz-Jakubiak M. Kaczmarek
  6. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronach serwisu i przesłanie go. Poprawnie złożone zamówienie  zawiera następujące kwestie:

a. dane kontaktowe i adresowe: zamawiającego, odbiorcy i płatnika

b. co najmniej jedną pozycję określonego produktu wraz z ceną

c. rodzaj i koszty transportu

d. sposób płatności

 

§3

 Potwierdzenie i weryfikacja zamówień

  1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres e-mail Klienta.
  2. W przeciągu 48 godzin od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia przeprowadzana jest jego weryfikacja, w ramach której ustalane są indywidualne szczegóły dostarczenia przesyłki. Weryfikacja odbywa się poprzez pocztę e-mail.
  3. Jeżeli weryfikacja nie nastąpi w deklarowanym czasie, może to oznaczać, że umieszczone przy składaniu zamówienia dane były błędne. W takiej sytuacji obowiązek skontaktowania się ze Sprzedającym leży po stronie klienta. Brak takiego kontaktu w przeciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia skutkuje anulowaniem zamówienia.

§4

 Dostarczanie zamówionych produktów

  1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towarów  w terminie 21 dni od momentu weryfikacji zamówienia. W przypadku płatności przelewem czas ten wydłuża się - realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania pieniędzy na koncie Sprzedającego.
  2. Zamawiane produkty dostarczane są przez Pocztę Polską. Wyboru Klient dokonuje podczas wykonywania zamówienia. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za jakość usług świadczonych przez Pocztę Polską.
  3.  Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w oddziałach KAFAL. Oddziały firmy podane są w zakładce Kontakt.
  4. W punktach odbiorów istnieje możliwość płatności kartą.
  5. Towar nie odebrany przez Klienta z punktu odbioru w ciągu 14 dni roboczych odsyłany jest do magazynu głównego
  6. Termin odbioru zamówienia ustalany będzie z każdym Klientem indywidualnie poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy.

§5

 Płatności

  1. Sprzedający proponuje następujące formy płatności:
  • gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki,
  • przelewem na konto
  • gotówką/ kartą przy odbiorze osobistym

 

§6

Gwarancja i rękojmia

  1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub Sprzedającego, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
  2. W celu zgłoszenia (nadania) reklamacji, należy wysłać e-mail na adres kafalsc@poczta.onet.pl z  informacją zawierającą:

a. pełną nazwę produktu
b. numer faktury zakupu
c. numer zamówienia
d. opis uszkodzenia

  1. Reklamowany towar Klient wysyła do Sprzedającego na własny koszt.
    Reklamacje rozpatrywane są w terminie 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że ze względu na sprowadzenie części od producenta czas naprawy wydłuży się do 40 dni.
  2. Naprawiony towar zostanie wysłany do Klienta na koszt Sprzedającego.
  3. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedającym w celu uzyskania informacji odnośnie sposobu postępowania. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy kradzieży elementów przesyłki podczas transportu.


§7

 Zwroty towarów

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w okresie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty, gdy zostanie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają rozpakowane produkty podlegające ochronie praw autorskich, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towaru, należy sporządzić pismo reklamacyjne. Po przesłaniu pisma na adres kafalsc@poczta.onet.pl Sprzedający skontaktuje się z Klientem i poda adres, na który odesłany zostanie zwracany produkt.
    Sprzedający w ciągu 14 dni dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania zostaje wystawiona i przesłana do Klienta faktura korygująca. Klient odesyła podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 14 dni roboczych, Sprzedający dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.
  2. Zwracany towar Klient przesyła na własny koszt.

 

§8

 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  2. Złożenie zamówienia stanowi jednocześnie akceptację niniejszego regulaminu.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.